سجاد نوبختی

دفترچه اشعار

سجاد نوبختی

دفترچه اشعار

سجاد نوبختی

کارشناس مشاوره از دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد مشاوره خانواده از دانشگاه تهران

مدیر گروه و مربی مهارت های زندگی مدرسه استعداد درخشان علامه حلی ۳
چهار سال تدریس مهارت های زندگی در مدارس علامه حلی

روانشناس کودک و نوجوان

گروه درمانگر و درمانگر فردی با رویکرد متمرکز بر هیجان و وجودنگر
بازی درمانگر کودک و نوجوان

آخرین مطالب

ماه رحمت

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

روسیاهم ، باز بر درگاه مولا آمدم
گرچه دیر اما در این ماه عطایا آمدم

دست هایم خالی و بار گناهانم زیاد
تا همین جاهم به لطف تو خدایا آمدم

گر مرا در بزم خود راهم ندی حق با تو است
بعد یک سال است حالا بی محابا آمدم

ماه رحمت شد خدایا پاک کن این بنده را
با امید بخشش و عفو خطایا آمدم

کیمیای ذکر یا زهرا امید عالم است
دلخوشم در جان خود با حبّ زهرا آمدم

"ربنا ! اغفر علینا " ذکر شب های من است
" یا حسین و یا حسن " هم شور و شیدای من است

بر همه عالم تویی سرور ، الهی عفو کن
بی پناهان را تویی یاور ، الهی عفو کن

ای که از مادر برایم مهربان تر بوده ای
دست من بر دامنت ، محشر الهی عفو کن

چشمه قلب مرا از حبّ زهرا پر نما
تا شود این چشمه جاری تر الهی عفو کن

یا غیاث المستغیثین ، یا رجاء الاسائلین
ای امید اول و آخر ، الهی عفو کن

من گدای خانه ی بی بی ربابم ای خدا
جان آقایم علی اصغر الهی عفو کن

"ربنا ! اغفر علینا " ذکر شب های من است
" یا حسین و یا حسن " هم شور و شیدای من است


سجاد نوبختی 

  • سجاد نوبختی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی