سجاد نوبختی

دفترچه اشعار

سجاد نوبختی

دفترچه اشعار

سجاد نوبختی

کارشناس مشاوره از دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد مشاوره خانواده از دانشگاه تهران

مدیر گروه و مربی مهارت های زندگی مدرسه استعداد درخشان علامه حلی ۳
چهار سال تدریس مهارت های زندگی در مدارس علامه حلی

روانشناس کودک و نوجوان

گروه درمانگر و درمانگر فردی با رویکرد متمرکز بر هیجان و وجودنگر
بازی درمانگر کودک و نوجوان

آخرین مطالب

چشم حیدر

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ


می شوم با عشق مولا از جهان مغرور تر 
از تمام آسمان ها و زمین مسرور تر 

با علی هر کس بخواهد تا خدا هم میرود
بی علی حتی بهشتم میشود رنجور تر 

روز محشر پادشاهی میکند در بین خلق 
هرکه باشد با علی و فاطمه محشور تر 

من گدای خانه ای هستم که هرکس رفته است 
گفته اینجا باشد از عرش خدا پرنور تر

یاعلی گفتیم و مست نام مولا گشته ایم 
میشود حالا بساط نوکریمان جور تر

تا نسوزد بال او ، جبریل نزد مرتضی
می رود چندین قدم از چشم حیدر دور تر 
 
در دلم ، دلشوره دارم ، وقت مردن یا علی
میشود دیدارت آیا نزد من مقدور تر ؟!...

تک تک اولاد زهرا مهربانند و کریم 
در کرامت مجتبی باشد ولی مشهور تر

اشکمان چاریست بهر تک تک اولاد او 
هست اما اشک های کربلامان شور تر

 

#سجاد نوبختی

  • سجاد نوبختی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی